شرکت هوندا با همکاری دو شرکت دانگفنگ و GAC قصد دارد تا سال 2027 بیش از ده خودروی برقی از سری e:N را براساس پلتفرمهای مختلف ارائه کند ، این کار قرار است با ساخت تاسیسات جدیدی که شرکای هوندا تا سال 2024 قول آن را داده اند ، انجام شود.
دو نسخه از مدل برقی وارد بازار چین شده ، عرضه کراس اور e:NS1 در این کشور توسط شرکت دانگفنگ و با قیمت 27 الی 33 هزار دلار و عرضه کراس اور e:NP1 توسط GAC انجام میشود که اطلاعی از قیمت آن نداریم ، شرکت هوندا خبر از تولید پیشرانه های درون سوز این مدل ها در آینده نزدیک داده است.
هر دو کراس اور نیروی محرکه آن ها از یک موتور برقی که روی محور جلو قرار دارد تامین میشود ، که قادر به تولید 182 اسب بخار قدرت و با استفاده از باتری 53.6 کیلووات ساعتی ، شعاع حرکتی 420 کیلومتر را فراهم میکند یا 204 اسب بخار قدرت و با باتری 68.8 کیلووات ساعتی ، شعاع حرکتی 510 کیلومتر را فراهم میکند ، باتریها متعلق به شرکت CATL است و شعاع حرکتی نیز براساس استاندارد CLTC چین اعلام شده است. سیستم تعلیق در جلو مکفرسون است. سیستم تعلیق در عقب به صورت نیمه مستقل است. حداکثر سرعت به 150 کیلومتر برساعت محدود شده است. بخش بدنه بدنه این شاسی بلند شبیه به همتای بنزینسوز یعنی هوندا HR-V است چراکه مشخصات طول و فاصله محوری هر دو به ترتیب 4.39 ، 2.61 است ، همچنین هردو روی پلتفرم e:N شکل گرفته اند و تنها تفاوتی که این دو کراس اور جدید نسبت به همتای خود دارند ، به طراحی جدید سپرها ، استفاده از حروف بزرگ Honda روی در صندوق وحذف جلوپنجره محدود می شود. ▪ امکان سفارش رینگهای 17 یا 18 اینچی برای هوندا e:NS1 و e:NP1 وجود دارد. بخش کابین هر دو نسخه از امکانات و تجهیزات یکسانی در داخل کابین برخوردار هستند که در ادامه به آن ها اشاره کردیم
رویای داشتن یک خودروی مسابقه ای برای افراد متوسط جامعه همیشه وجود داشته ، ا...
رویای داشتن یک خودروی مسابقه ای برای افراد متوسط ج...
هوندا ZR-V مدل 2022 خودروی جدید شرکت هوندا است که توسط شریک ژاپنی خود یعنی ...
هوندا ZR-V مدل 2022 خودروی جدید شرکت هوندا است که ...